Rólam

Üdvözöllek!

 

Raboczki-Král Éva vagyok. Coach. 

Rendezvényszervezőként végeztem a főiskolán, majd 5 évet töltöttem a rendezvények világában. Ezután pályát módosítottam és visszatértem a gyerekkori szerelmemhez, a tánchoz. Aerobik sportedző és egy latin táncokra épülő fitness irányzat képviselője lettem. Azt hittem, hogy ez az életem. Létrehoztam a saját márkámat, a Sportosmamit, melynek célja az volt, hogy kisgyermekes anyukáknak segítsen kikapcsolódni, feltöltődni a sport által. Ez volt az én misszióm és a végzetem is. Annyira szerettem ezt, és az edzői munkámat is, hogy minden szabad percemet erre áldoztam, minden mást feláldozva, még magamat is. Sok-sok jelet kaptam az élettől, hogy kicsit lassíthatnék, de mindent ignoráltam. Majd egy térdszalag szakadás képében kaptam egy akkora pofont az élettől, amit már nem tudtam figyelmen kívül hagyni. E mellé még társult egy kiégés is, mert abban tud igazán kiégni az ember, amit nagyon szeret. 

1 évembe került, hogy testileg, lelkileg és szellemileg is regenerálódjak. Több oldalról is megtámogattam magam. Igénybe vettem a gyógyuláshoz pszichológus segítségét, a spiritualitás, a meditáció felé fordultam, hogy visszataláljak a középpontomba. 

Szépen lassan ismét visszatért belém a tenni akarás, a segítségnyújtás igénye. Szeretem, ha segíthetek az embereknek. Ezért lettem rendezvényszervező, ezért lettem aerobic edző és most ezért lettem coach. Mert szeretem boldoggá tenni az embereket. Jó látni, hogy alkottam valamit, ami mosolyt csal az arcukra. Eljönnek hozzám rosszkedvűen, de reménnyel, pozitív élményekkel mennek haza! Az emberek mosolya éltet és boldogsággal tölt el a tudat, hogy részem van, abban hogy a negatív görbe pozitívba fordul. 

 

Bízom benne, hogy a jókor, jó helyen feltett kérdéseim által neked is tudok segíteni egy jobb, tartalmasabb élet kialakításában.